nog 1 maand! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van jose peeters - WaarBenJij.nu nog 1 maand! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van jose peeters - WaarBenJij.nu

nog 1 maand!

Blijf op de hoogte en volg jose

10 September 2015 | Nederland, Nederland

over 1 maand zitten we in het vliegtuig onderweg naar Chicago om aldaar de overstap te maken naar LA! het komt nu echt dichtbij! nog een paar weken werken en dan heerlijk vakantie!! we hebben er zin in.

jose

na al wat landen bezocht te hebben afgelopen jaren gaan we in Oktober van dit jaar '2015' weer een gedeelte van USA bezoeken! en daar hebben we weer heel veel zin in! maar we moeten nog even geduld hebben..... de reizen die we tot nu toe hebben gehad zijn: 2011 Indonesië (Bali, Lombok, Gili eilanden) en Maleisië (Kuala Lumpur) 2012 Amerika (Florida, Las Vegas, Grand Canyon, Utah) 2013 april/mei Dominicaans Republiek (Punta Cana) december Mexico (Playa del Carmen) 2014 mei enkele dagen Malta 2015 mei enkele dagen Mallorca

Actief sinds 05 Aug. 2015